Ajuntament de Vilafranca del del Penedès

Altres serveis

Les empreses interessades en alguns dels serveis que a continuació es descriuen cal que es posin en contacte amb la Oficina Municipal de Treball i/o accedeixin al tràmit online a través de la seu electrònica de l'Ajuntament

DADES DE CONTACTE: 

"Atrau el Talent"^

El servei posa a l’abast de l'empresariat un espai, presencial o virtual, per a la presentació de la pròpia empresa a les persones en recerca o millora d'ocupació, a més d'assumir la coordinació i difusió del esdeveniment perquè sigui tot un èxit.

En aquestes sessions podran descriure a que es dediquen, quin tipus de perfils solen cercar, quines competències valoren així com els possibles beneficis que ofereixen als seus treballadors. Posteriorment les empreses podran recollir els currículums de les persones assistents amb el perfil requerit i interessades en formar part dels seus equips de treball.

Aquest servei, l'anomenat Employer Branding, permet a les empreses del territori a generar accions que  atreguin el talent de la Borsa de Treball del Servei d'Ocupació. 

Participació en Networkings^

El servei d'Ocupació organitza diverses edicions anuals per tal de vincular el món empresarial amb el col.lectiu de persones que estan en cerca activa de feina. Normalment són sectorials i el format que s'aplica és el de breus entrevistes (speed dating) que cada empresari/a fa a diferents candidats/tes. Aquesta activitat permet conèixer de forma ràpida a persones adients a les necessitats de cada empresa i, degut a l'èxit aconseguit,  any rera any s'ha incrementat la participació de les empreses. 

Actualment, per causa de la COVID-19 aquest servei queda suspès.

Reserva d'espais^

 Reserva d'espais per a la realització de presentacions, accions formatives o altres activitats empresarials.

Equipaments

  • Aules TIC: 17 ordinadors en xarxa i amb accés a Internet. Pissarra digital.
  • Sala d'actes: Amb capacitat per a 80 persones. Equipament informàtic i pissarra digital.
  • Aules amb pissarra digital. 

 

Accessibilitat